[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Lar, Urt 23, 20:50:35, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 23a 20:47(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> lr., 2010.eko urtren 23a 15:07(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> CSSari aldaketa batzuk egin dizkiot padding-ak eta ondo gelditu
> daitezen. HTMLari bi aldaketa egin beharko zitzaizkion: logoaren
> irudia eta pantaila-argazkia biltzen dituzten <p> etiketak kendu, ez
> delako beharrezkoa eta alperrikako padding-a sortzen dutelako.
>

> CSSa:
>

> /* Proiektuen txantiloia */
>
> div#proiektu-kutxa {
>     background-color: #E9E9E9;
>     color: #000000;
>     -moz-border-radius: 6px;
> [...]

Presaka irakurtzearen ondorioak. Julenek esaten zure
sasipantaila-argazki horrena gaizki ulertu dut, eta ez dut ikusi
Asierrek esan duela hori bere esku uzteko. Zorionez ez naiz horretan hasi ;)

Logoenarekin jarraituko dut.