[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Lar, Urt 23, 20:47:33, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 23a 15:07(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> or., 2010.eko urtren 22a 16:46(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Oso ondo! Nik ere hori buruan eduki nuen, baina azkenean ez nuen ezer
> egin. Padding-a eta abar pixkat aldatuko nituzke agian, baina
> printzipioz perfekto!

CSSari aldaketa batzuk egin dizkiot padding-ak eta ondo gelditu
daitezen. HTMLari bi aldaketa egin beharko zitzaizkion: logoaren irudia
eta pantaila-argazkia biltzen dituzten <p> etiketak kendu, ez delako
beharrezkoa eta alperrikako padding-a sortzen dutelako.

CSSa:

/* Proiektuen txantiloia */

div#proiektu-kutxa {
     background-color: #E9E9E9;
     color: #000000;
     -moz-border-radius: 6px;
     border: 0;
     padding-top: 10px;
     padding-bottom: 10px;
     display: inline-block;
     width: 100%;
}

div.metaproiektua {
     width: 435px !important;
     margin-left: 235px;
}

div#proiektu-kutxa ul {
     list-style: none;
     padding: 0;
}

div#proiektu-kutxa .logoa {
     padding: 4px 15px 3px 15px;
     height: 128px;
     width: 128px;
     text-align: center;
}

div#proiektu-kutxa .blokea {
     padding-left: 15px;
     padding-right: 15px;
     border-left: 1px solid #BBB;
     width: 225px;
     height: 135px;
}

div#proiektu-kutxa .blokea h3,
div#proiektu-kutxa .blokea h4 {
     font-weight: normal;
     padding: 0;
}

div#proiektu-kutxa .blokea h3 {
     background-color: inherit;
     color: #B03600;
}

div.metaproiektua .blokea h3 {
     background-color: inherit;
     color: #B03600 !important;
}

div#proiektu-kutxa .deskarga h4 {
     margin-left: 15px;
}

div#proiektu-kutxa .deskarga ul {
     margin-top: 10px;
     margin-left: 25px;
     line-height: 1.4;
}

div#proiektu-kutxa .deskarga ul li {
     background-repeat: no-repeat;
     background-position: left center;
}

div#proiektu-kutxa .deskarga ul li a {
     margin-left: 25px;
}

div#proiektu-kutxa .deskarga ul li.linux {
     background-image: url('icon-tux.png');
}

div#proiektu-kutxa .deskarga ul li.osx {
     background-image: url('icon-osx.png');
}

div#proiektu-kutxa .deskarga ul li.win {
     background-image: url('icon-win.png');
}

div#proiektu-kutxa .argazkia {
     padding-left: 15px;
     padding-right: 15px;
     width: 175px;
     height: 135px;
}

div#proiektu-kutxa .meta {
     padding-left: 15px;
     padding-right: 15px;
     border-left: 1px solid #BBB;
     width: 245px;
     height: 135px;
}

div#proiektu-kutxa .meta h3 {
     color: #666;
     margin: 0 0 7px 0;
}

div#proiektu-kutxa .meta li {
     font-size: 0.9em;
}

Honekin batera, mozilla proiektuaren logoa, adibidez, 130px alturakoa
da. Ikusten ditudan logoak 128 px-etara pasatu eta aldatuko ditut, eta
pantaila argazkia ez dagoenean jartzeko ordezko irudi bat ere sortuko
dut, bestela proiektu kutxa ez baita ondo ikusten.

Ondo izan,

Ibai.