[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 21, 18:08:09, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 18:01(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 21a 17:41(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Ba niri oso ideia ona iruditzen zait. Gauza bat besterik ez proiektuaren
> kutxaren inguruan, ez dut denborarik eduki ikusteko baina zabalera
> finkokoa da ala ez? Ze iruditzen zait toki huts gehiegi geratzen dela
> kutxaren eskuinean.

Zabalera finkoa du, 450px. Zabalera gehiago emanez gero, duen
edukiarekiko 'huts' sentsazioa ematen du kutxak. Kutxatik kanpoko
hutsunea nibelatzeko asmotan bota dut erdiratzeko proposamena

> Proiektuen kutxa behera eramatea zuk egingo duzu ala nahi duzu nik egitea?

Nahiago zuk egitea, fitxak osatzen nabil oraintxe bertan ;)