[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Urt 21, 18:01:12, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 17:41(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> Aupa !!
>
> Proiektuen oinarrizko informazioa biltzeko fitxa baten txantiloia
> sortu dut[1]; adibide gisa Firefox proiektuaren orria[2] ikus dezakezue.
>
> Pentsatzen ari nintzen fitxa hori edukian zentratuta jartzea[3], baina
> eskuineko proiektuen taularekin kargatuegi geratzen dela iruditu zait.
> Orduan, zer iruditzen eskuineko taula Wikipedian jartzen diren
> taulen[4] antzeko itxura horizontalera moldatuko bagenu eta artikuluen
> bukaeran jarri?
>
> Proposamen bat besterik ez da, ea zer diozuen...
Ba niri oso ideia ona iruditzen zait. Gauza bat besterik ez proiektuaren
kutxaren inguruan, ez dut denborarik eduki ikusteko baina zabalera
finkokoa da ala ez? Ze iruditzen zait toki huts gehiegi geratzen dela
kutxaren eskuinean.

Proiektuen kutxa behera eramatea zuk egingo duzu ala nahi duzu nik egitea?

Asier.