[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 21, 17:41:08, CET 2010

Aupa !!

Proiektuen oinarrizko informazioa biltzeko fitxa baten txantiloia sortu
dut[1]; adibide gisa Firefox proiektuaren orria[2] ikus dezakezue.

Pentsatzen ari nintzen fitxa hori edukian zentratuta jartzea[3], baina
eskuineko proiektuen taularekin kargatuegi geratzen dela iruditu zait.
Orduan, zer iruditzen eskuineko taula Wikipedian jartzen diren taulen[4]
antzeko itxura horizontalera moldatuko bagenu eta artikuluen bukaeran jarri?

Proposamen bat besterik ez da, ea zer diozuen...

Julen.

[1] http://wiki.librezale.org/wiki/Txantiloi:Proiektua
[2] http://wiki.librezale.org/wiki/Firefox
[3] http://img683.imageshack.us/img683/3771/fitxaerdian.png