[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Urt 20, 21:36:41, CET 2010

az., 2010.eko urtren 20a 21:19(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> ni prest compiz bideo erabilgarrienak (nire ustetan) grabatzeko.
> Cairo-dock ere bideokin ere ikusgarriago.
> Calendar eta tux-paint nahikoa izango da argazki batzurekin.
>
> Zein aplikazio gomendatzen didazue bideoa grabatzeko?

Gnomen niri emaitzarik onena gtk-recordmydesktop-ek eman dit, nire
txartel grafiko zaharrarekin mahaigaineko 3D efektuak hartzeko gai den
bakarra baita. Badaude beste batzuk ere: Istambul, etab.

> nori bidaliko gero txertatzeko?

Kontua litzateke norberak bere bideoa bideo-zerbitzariren batera
igotzea, Vimeo, DailyMotion, Youtube edo horietako batera, eta gero
wikian txertatzea zerbitzu horiek ematen duten <embed> kodearen bidez.
Baina esan bezala, wikian kode horiek txertatu ahal izateko, hedapen bat
instalatu behar da lehenengo.

Asier.