[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Ost, Urt 20, 21:19:49, CET 2010

az., 2010.eko urtren 20a 19:57(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> az., 2010.eko urtren 20a 14:25(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Ba logoa, batzutan, ondo etorriko litzake, baina batez ere
> pantaila-argazkiei buruz ari nintzen. Eta Asierrek aipatu duena,
> bideoena ere, oso interesgarria da, proiektu batzuentzat behintzat.

ni prest compiz bideo erabilgarrienak (nire ustetan) grabatzeko.
Cairo-dock ere bideokin ere ikusgarriago.
Calendar eta tux-paint nahikoa izango da argazki batzurekin.

Zein aplikazio gomendatzen didazue bideoa grabatzeko?

nori bidaliko gero txertatzeko?

ander.