[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Urt 18, 22:41:29, CET 2010

al., 2010.eko urtren 18a 22:07(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko urtren 18a 21:20(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
>
> MWko itxura berria igo dut eta dagoeneko ikus daiteke (berritu katxeak).

Primeran!

Gauza bat falta dela konturatu naiz, lizentzia. Zein jarriko dugu?

CC-BY
CC-BY-SA
CC-0
Jabego publikoa

Nik CC-BY-SA jarriko nuke, nik gehien erabili dudana delako, baina egia
esan ez daukat ideia handiegirik horri buruz, eta librea den edozein
onar dezaket.

Asier.