[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Urt 20, 19:57:08, CET 2010

az., 2010.eko urtren 20a 14:25(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Ibai proiektuetan irudiak diozunean, zer beharko zenukete, hainbat
> screenshot proiektuetako aplikazioak erakusteko?
> edo proiektuetako logo irudiak?

Ba logoa, batzutan, ondo etorriko litzake, baina batez ere
pantaila-argazkiei buruz ari nintzen. Eta Asierrek aipatu duena,
bideoena ere, oso interesgarria da, proiektu batzuentzat behintzat.