[Librezale] Webguneko lizentzia (Lehen: Wikiaren eta foroaren itxura)

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urt 20, 20:55:39, CET 2010

assar(e)k dio:
> al., 2010.eko urtren 18a 22:07(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Primeran!
>
> Gauza bat falta dela konturatu naiz, lizentzia. Zein jarriko dugu?
>
> CC-BY
> CC-BY-SA
> CC-0
> Jabego publikoa
>
> Nik CC-BY-SA jarriko nuke, nik gehien erabili dudana delako, baina egia
> esan ez daukat ideia handiegirik horri buruz, eta librea den edozein
> onar dezaket.

Librezale software librera lotutako taldea denez eta software libre
gehienek GPL lizentzia edo antzekoak erabiltzen dutenez (hau da,
copyleft dutenak, klausula birikoa dutenak), nik ere CC BY-SA 3.0
lizentziaren alde egiten dut.

Besteak ere libreak dira eta pertsona bakoitzaren arabera egokiagoak
proposatutako hori baino, baina Librezale zer den kontutan izanda, nik
pertsonalki lizentzia hori egokiena ikusten dut.