[Librezale] Webguneko lizentzia (Lehen: Wikiaren eta foroaren itxura)

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urt 20, 21:33:47, CET 2010

az., 2010.eko urtren 20a 20:55(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> assar(e)k dio:

> Librezale software librera lotutako taldea denez eta software libre
> gehienek GPL lizentzia edo antzekoak erabiltzen dutenez (hau da,
> copyleft dutenak, klausula birikoa dutenak), nik ere CC BY-SA 3.0
> lizentziaren alde egiten dut.
>
> Besteak ere libreak dira eta pertsona bakoitzaren arabera egokiagoak
> proposatutako hori baino, baina Librezale zer den kontutan izanda, nik
> pertsonalki lizentzia hori egokiena ikusten dut.

Nik ez daukat aparteko lehentasunik, librea den bitartean eta edukiak
berrerabiltzeko moduan uzten dituen heinean, ondo.