[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
As, Urt 19, 21:42:56, CET 2010

ar., 2010.eko urtren 19a 21:36(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Gabon,
>
> al., 2010.eko urtren 18a 22:07(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Atzo ez nintzen konturatu baina orain ikusi dut logoa eta bilaketa
> kutxa ez daudela ondo kokatuta. Logoak 26px-eko tartea izan behar du
> goikaldearekin, eta gainera bilaketa kutxarekin batera ezkerrerago
> egon behar da, gero azalekoaren diseinuarekin bat egiteko. Hemen
> adibidea:
>
> http://www.oihanguren.com/proiektuak/librezale/index2.html

Barkatu, ezkerrerago jartzearena ez, baina 26px-eko tartea bai, bestela
bilatzailearen azpiko tartean zerbait falta dela dirudi.