[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Urt 19, 21:56:29, CET 2010

ar., 2010.eko urtren 19a 21:42(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko urtren 19a 21:36(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

Aiba, beste honetan oinarrituta egin nuen:
http://www.oihanguren.com/proiektuak/librezale/index5.html

Aldatuko dut.

Asier.