[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
As, Urt 19, 21:36:54, CET 2010

Gabon,

al., 2010.eko urtren 18a 22:07(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko urtren 18a 21:20(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
>
> MWko itxura berria igo dut eta dagoeneko ikus daiteke (berritu katxeak).

Atzo ez nintzen konturatu baina orain ikusi dut logoa eta bilaketa kutxa
ez daudela ondo kokatuta. Logoak 26px-eko tartea izan behar du
goikaldearekin, eta gainera bilaketa kutxarekin batera ezkerrerago egon
behar da, gero azalekoaren diseinuarekin bat egiteko. Hemen adibidea:

http://www.oihanguren.com/proiektuak/librezale/index2.html

Franky ez dut inon ikusi... saioa hasi dut eta orri batean "Aldatu"ri
eman diot... beste zerbait egin behar da?

Ibai.