[Librezale] Webgune berria

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Urt 17, 00:03:01, CET 2010

Julen(e)k dio:
> lr., 2010.eko urtren 09a 22:33(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

Beste wiki batzukin elkarrizketa berdina izan dut eta nire eritzia
librezale.org/wiki/orrialdea formatua erabiltzea da. Arrazoiak Julenek
aipatutako orrialdean eta bertatik estekatzen diren orrialdetan ematen
diren azalpenengatik:
http://www.mediawiki.org/wiki/Manual:Short_URL

> Bai, nik dakidala MWk orrien izenburuak datu-basean gordetzen dituen
> moduagatik gertatzen da hau, maiuskula/minuskulak bereizi egiten
> dituelako MySQLko kontsulta zehatz horretan.
>
> Teknikoki URLen berridazketarekin egin daiteke hau, baina beharbada
> aurretik proposatutakoarekin (/wiki/ ez erabiltzea URLetan) talka egin
> lezake. Egingo det borruka pixka bat.

Guk orain /wiki/ erabiltzeko arrazoietako bat etorkizunean (hemendik 3-4
urtera) beste software batzuk erabiltzea erabakitzen badugu, gaur galdu
nahi ez ditugun esteka zaharrekin gertatzen zaiguna saihestea da...