[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

teketen teketen a bildua gmail.com
Or, Urt 15, 10:18:36, CET 2010

Orain arte ezin izan dut parte hartu eztabaidan. Baina, kristona
egiten ari zarete. Niri azken proposamena asko gustatu zait.

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urtren 14a 23:50):