[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Urt 14, 23:50:23, CET 2010

Gabon,

Jatorrizko mezua: og., 2010-01-14 22:45 +0100, egilea: assar
> og., 2010.eko urtren 14a 21:54(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Honela ikusten da nire pantailan (1280 pixel):
> http://img85.imageshack.us/img85/2856/librezalewikia1280.png
>
> Funtzioak ez dira lekuz mugituko, pantailaren zabalera edozein izanda
> ere, ze zabalera finkoa eman diet bi tresna barra horiei.
>
> Barrako botoi batzuek zeukaten padding-a kendu dut, horrela pixka bat
> bilduago ikusten dira.

Niri ere gustatzen zait MWko menuena.

Bi fitxategiak (azala eta estilo orokorrarena) eguneratu ditut, oina
jartzeko (atzeko planoa hortik hartu dezakezue), eta "Zer da
Librezale..." barra kendu ostean logoaren posizioa ondo jartzeko:
http://www.oihanguren.com/proiektuak/librezale/index2.html
http://www.oihanguren.com/proiektuak/librezale/index5.html

Bide batez, ez dakit HTML kodean <style> etiketa sartu duzuen edo CSS
fitxategi bat erabili duzuen, kontua da dena ondo jartzen dugunean CSS
fitxategi batean egon beharko litzatekeela CSS kodea. Alde horretatik
arazorik ez ezta?

Ondo izan,
Ibai.