[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Urt 14, 22:45:11, CET 2010

og., 2010.eko urtren 14a 21:54(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 14a 21:25(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
>
> Gustatzen zait :)
>
> Bi detaile:
> - Pantaila handian ondo zentratuta ageri dira MWko funtzioak?
> - MWko funtzioen arteko marjina txikitu daiteke? ez dakit, fondo
> txuriarekin handia iruditzen zait

Honela ikusten da nire pantailan (1280 pixel):
http://img85.imageshack.us/img85/2856/librezalewikia1280.png

Funtzioak ez dira lekuz mugituko, pantailaren zabalera edozein izanda
ere, ze zabalera finkoa eman diet bi tresna barra horiei.

Barrako botoi batzuek zeukaten padding-a kendu dut, horrela pixka bat
bilduago ikusten dira.

Asier.