[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 14, 21:54:55, CET 2010

og., 2010.eko urtren 14a 21:25(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 14a 16:26(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
>>

> Ea honela (bideoan ez da ondo ikusten, baina ondo bereizten dira beltza
> eta grisa):
> http://euskaltube.com/play.php?vid=5464

Gustatzen zait :)

Bi detaile:
- Pantaila handian ondo zentratuta ageri dira MWko funtzioak?
- MWko funtzioen arteko marjina txikitu daiteke? ez dakit, fondo
txuriarekin handia iruditzen zait

Bestela primeran dago, zorionak!