[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 41 bilduma, 15. zenbakia

gorka azkarate gorkaazkarate a bildua euskalerria.org
Ost, Urt 13, 00:56:04, CET 2010

Axaletik ari naiz zuen lan gero eta bikainagoari begira, aho zabalik,
belarriekin txaloka. Hori bai etorria zuena, assar, julen, ibai, txopi, pi
eta enparauok (barka besteok ene memoriaren ahulezia).

Ausartuko naiz ni ere gauzatxo bat iradokitzen. Askotan agertzen da *Deskargatu
eta gozatu!* esaldi erakargarria librezale webgune klasikoan
http://www.librezale.org/mozilla/

Nik imajinatzen dut hainbat bisitarik webgune berria bisitatzerakoan,
askotan, hori besterik ez dutela nahi izango, software librea *deskargatu
eta gozatu! *ahalik eta azkarren*.

*Nago horiei ere gauzak erraztu beharko zaizkiela.* *Webgune berrian esaldi
hori toki nabarmenean agertzea proposatuko nizueke*, software libre euskaraz
*lortzeko sarbide eroso eta erakargarri baten atari. *

*Badakit proiektuetara joanez gero software librea deskargatzeko bidea erraz
topatuko luketela bisitari horiek, azalpenekin, etab. baina *Deskargatu eta
gozatu!*  esaldia topatuz gero, baietz askok bertan klik egin inon baino
lehen.

Batzuetan webguneetan merezi du helmuga bera duen tokirako bizpahiru bide
eta hau izan daiteke horren adibide, nik uste.

Imajinatzen duzue googlen "deskargatu gozatu" edo "software librea euskaraz"
edo "firefox euskaraz" tekleatzea eta tak, hortxe, LIBREZALE.ORG, lehen
tokian?

Nik bai. Dagoeneko gertatzen da!

Eutsi goiari eta biba zuek!
*
*
<librezale-request a bildua librezale.org> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urtren
12a 12:00):

--
Gorka Azk.

http://bihardaberandu.wordpress.com
http://irakurle-kluba.ning.com/
http://hizkuntza-eta-literatura.wikispaces.com

Agenda21. Mezu hau inprimatu baino lehenago, paperezko alea benetan
beharrezkoa ote den ondo pentsatu. Ingurugiroa gure eskuetan.