[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 41 bilduma, 15. zenbakia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Urt 13, 16:09:13, CET 2010

az., 2010.eko urtren 13a 00:56(e)an, gorka azkarate(e)k idatzi zuen:
> Nik imajinatzen dut hainbat bisitarik webgune berria bisitatzerakoan,
> askotan, hori besterik ez dutela nahi izango, software librea
> /*deskargatu eta gozatu! */ahalik eta azkarren/*.**
>
> */Nago horiei ere gauzak erraztu beharko zaizkiela./* */Webgune
> berrian esaldi hori toki nabarmenean agertzea proposatuko nizueke/*,
> software libre euskaraz */lortzeko sarbide eroso eta erakargarri baten
> atari. /*
> */

Azalean eskuineko zutabean, eskema honetan:
http://wiki.librezale.org/images/9/9b/Librezale-0.4-assar.png

jar daitezke aplikazioak deskargatzeko loturak. Aplikazio bakoitzaren
logoa, testutxo bat aplikazioa azaltzeko eta deskargarako lotura.

Asier.