[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Or, Urt 15, 19:05:13, CET 2010

Bai, nik ere ikusi nuen altuera handiegia zuela div horrek, baina
nekatuta nengoen eta horrela utzi nuen. Beraz niregatik ados.

Ondo pasa asteburua!

Jatorrizko mezua: or., 2010-01-15 18:36 +0100, egilea: assar