[Librezale] Goibururako proposamena

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Urt 7, 20:20:51, CET 2010

og., 2010.eko urtren 07a 19:02(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Webgune berriko goiburuak bertikalean toki gehiegi hartzen duela
> iritzita, proposamen batekin nator. Onena pantaila-argazkiak erakustea.

Niri arraroa egiten zaidan gauza bakarra da, goitik behera eta
ezkerretik eskuinera begiratzen dugula kontuan hartuta, pantailan
ikusten den lehen gauza bilaketa-kutxa izatea. Nire ustez, hobe geratuko
litzateke posizioak trukatuta, logoa goian jarrita eta bilaketa-kutxa
azpian, eta haren azpian albisteak edo edukiak. Bilaketa-kutxa albisteen
kutxarekin zentratuta.

Beste aukera bat izan daiteke "Zer da Librezale | Kontaktua | RSS jarioa
| Bilaketa-kutxa Lupa" jartzea, eta ezkerreko logoa pixka bat igotzea,
tokia irabazteko.

Asier.