[Librezale] Mailman euskaraketa mantentzeko prest

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Urt 4, 17:35:16, CET 2010

al., 2010.eko urtren 04a 17:06(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Julen-(e)k idatzi zuen:

> Googlek 36.300 emaitza ematen ditu "euskaraketa" hitzarentzat eta 89
> "euskarapen" hitzarentzat.
>
> 3000 Hiztegia:
> euskarapen = traducción al euskara
>
> Niri ere euskarapen hitzak belarrira min egiten dit baina
> Euskaltzaindiaren arabera ondo dauden beste hitz batzukin ere gertatzen
> zaidanez, ez dut ezer gehiago esango.

Kar, kar, kar, nik orain arte beti erabili izan dut "euskaratzea", baina
susmoa daukat, "euskarapena" nortzuk erabiltzen hasi diren ikusita,
laster "euskaraketa" 'deprecated' izango dela eta "euskarapena" 'preferred'.

Asier.