[Librezale] Librezale berria abian da

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Or, Ots 26, 23:15:44, CET 2010

Mikel Olasagasti<hey_neken a bildua mundurat.net> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko otsren 26a 22:13):
> 26/02/2010 08:35 p.m.(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Guztiz konpondua ez dago baina 5 minuturo cron bidez begiratzen denez, "work
> around" honekin nahikoa dela pentsatzen det. Hala ere arazoa blokeantea bada
> jotake jarriko naiz aztertzen, bestela horrekin jarraituko det egun pare bat
> gutxienez.

Ez dut uste arazorik izango dugunik alde horretatik...

Testua oso atsegin dut eta webgune berria martxan ikusteko irrikitan
nago egia esateko bera mikele kopiak egin ditzakeenean niregatik
aurrera botako nuke.