[Librezale] Librezale berria abian da

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Or, Ots 26, 22:13:08, CET 2010

26/02/2010 08:35 p.m.(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Gauza bat bakarrik. Mikelek esan duen Koska irratiaren arazo hori
> guztiz konponduta dago? Bestela agian hobe da hori konpondu arte
> itxoitea, ezta? Esan nahi dut, web berria aurkeztu eta
> zerbitzariarekin arazoak edukitzen baditugu, ez da izango
> publizitaterik onena Librezalerentzat.

Guztiz konpondua ez dago baina 5 minuturo cron bidez begiratzen denez,
"work around" honekin nahikoa dela pentsatzen det. Hala ere arazoa
blokeantea bada jotake jarriko naiz aztertzen, bestela horrekin
jarraituko det egun pare bat gutxienez.