[Librezale] Wiithon Euskaraz

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Ots 26, 17:15:23, CET 2010

or., 2010.eko otsren 26a 10:53(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Nire bi xemeikoko iritzian, horrelako itzulpen 'txikiek' ere
> nolabaiteko ataria izan beharko lukete librezalen. Bestela nola
> jakingo du jendeak itzulita dagoenik ere? nondik lortu itzulpena?
>
> ez nabil aplikazio konkretu honi buruz, ez baitut ezagutzen eta ez
> baitakit ezta zer den ere, baina itzulpen 'txikien' inguruko gogoeta
> da....
>
> Ander.

Wikian badago horri buruzko horri bat[1]. Aukera ona izan daiteke
Wiithon hori hor sartzeko eta orri osoa pixka bat eguneratzeko. Horrez
gain, orri hori proiektuen orri nagusitik lotu daiteke.

Asier.

[1]http://librezale.org/wiki/Itzulpen_txikiak
[1]http://librezale.org/wiki/Proiektuak