[Librezale] Wiithon Euskaraz

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Or, Ots 26, 10:53:29, CET 2010

Aupa!

Nire bi xemeikoko iritzian, horrelako itzulpen 'txikiek' ere nolabaiteko
ataria izan beharko lukete librezalen. Bestela nola jakingo du jendeak
itzulita dagoenik ere? nondik lortu itzulpena?

ez nabil aplikazio konkretu honi buruz, ez baitut ezagutzen eta ez
baitakit ezta zer den ere, baina itzulpen 'txikien' inguruko gogoeta da....

Ander.

PD: oraindik ez naiz existitzen....

26/02/2010 10:36(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen: