[Librezale] Webgune berria prest?

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Ots 18, 18:38:38, CET 2010

og., 2010.eko otsren 18a 16:43(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko otsren 16a 21:06(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> ARGIA sariena pixka bat zaharkituta dago portadan jartzeko baina
> bestea txerta daiteke. Halere mediawikirekin geneukan kontu bera:
> formatuak eta playerrak.
>
> WPerako hau topatu dut:
> http://wordpress.org/extend/plugins/degradable-html5-audio-and-video/
>
> Baina bere foroan irakurri dudanez arazoak ematen ditu eta ikusi
> ditudan probarako orrietan flash playerra agertzen da nabigatzailearen
> berezko playerraren ordez :/

Zuzenean Nickdutnik-ek ematen duen <embed> etiketa erabiltzea ari
nintzen pentsatzen ni.

<embed src="http://blip.tv/play/g51lgbPBbQI%2Em4v"
type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="300"
allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

Denbora-tarte batez (hilabete-pare bat edo) eduki genezakeen azalean eta
gero kendu.

Asier.