[Librezale] Webgune berria prest?

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Ots 18, 16:43:31, CET 2010

ar., 2010.eko otsren 16a 21:06(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko otsren 16a 20:57(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Pentsatzen jarrita... Zergatik ez dugu azalean txertatzen Nickdutnik-en
> agertu zen bideoa? Edo agian Argia sariena. Uste dut ondo geratuko
> litzatekeela.
>
> Momentu honetan ezin dut sartu nickdutnik.com-en, baina Argia sariena
> Euskaltuben dago.

ARGIA sariena pixka bat zaharkituta dago portadan jartzeko baina bestea
txerta daiteke. Halere mediawikirekin geneukan kontu bera: formatuak eta
playerrak.

WPerako hau topatu dut:
http://wordpress.org/extend/plugins/degradable-html5-audio-and-video/

Baina bere foroan irakurri dudanez arazoak ematen ditu eta ikusi ditudan
probarako orrietan flash playerra agertzen da nabigatzailearen berezko
playerraren ordez :/