[Librezale] Webgune berria prest?

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Ots 16, 21:06:58, CET 2010

ar., 2010.eko otsren 16a 20:57(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko otsren 16a 20:53(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Ondo!

Pentsatzen jarrita... Zergatik ez dugu azalean txertatzen Nickdutnik-en
agertu zen bideoa? Edo agian Argia sariena. Uste dut ondo geratuko
litzatekeela.

Momentu honetan ezin dut sartu nickdutnik.com-en, baina Argia sariena
Euskaltuben dago.

Asier.