[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Ots 10, 17:00:19, CET 2010

ar., 2010.eko otsren 09a 22:09(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> Jatorrizko mezua: ar., 2010-02-09 16:07 +0100, egilea: Julen

> Ta pdf batera esteka zuzena jarrita? zerbitzariko hainbat pdf fitxategik
> ez dute arazorik ematen...
>
> bestela etzait ezer askorik bururatzen

Zuzenean ondo dabil:
http://librezale.org/mediawiki/images/1/1c/20100208.pdf

Baina lotura bistaratzen ez den HTML orri horretan dago :(

Apachek text/html bueltatzen du baina nabigatzailea deskargatzen
saiatzen da:
$ curl -i "http://librezale.org/wiki/Fitxategi:20100208.pdf"
HTTP/1.1 200 OK