[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
As, Ots 9, 22:09:21, CET 2010

Jatorrizko mezua: ar., 2010-02-09 16:07 +0100, egilea: Julen
> ar., 2010.eko otsren 09a 15:58(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:

> mod_rewrite-ko berbideraketak desaktibatu eta berdin jarraitzen du.

Ta pdf batera esteka zuzena jarrita? zerbitzariko hainbat pdf fitxategik
ez dute arazorik ematen...

bestela etzait ezer askorik bururatzen

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>