[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ast, Ots 11, 18:12:03, CET 2010

10/02/2010 05:00 p.m.(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko otsren 09a 22:09(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:

> Zuzenean ondo dabil:
> http://librezale.org/mediawiki/images/1/1c/20100208.pdf
>
> Baina lotura bistaratzen ez den HTML orri horretan dago :(
>
> Apachek text/html bueltatzen du baina nabigatzailea deskargatzen
> saiatzen da:
> $ curl -i "http://librezale.org/wiki/Fitxategi:20100208.pdf"
> HTTP/1.1 200 OK
> Date: Wed, 10 Feb 2010 15:49:08 GMT
> Server: Apache/2.2.9 (Debian) mod_ssl/2.2.9 OpenSSL/0.9.8g
>
> Expires: Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT
> [...]

Orain gogoratu det apache-ren konfigurazioan hau genuela gehituta

SetEnvIf Request_URI "\.pdf$" requested_pdf=pdf
Header add Content-Disposition "Attachment" env=requested_pdf

Hori gomendatze zen adoberen pdf irakurleak ziteuen segurtasun arazo
batzuk ekiditeko. Horrek pdf amaiera duen edozer deskarga moduan jartzen
du, nolabait azaltzearren.

Probatuko mesedez? Hemen dagoen firewall-ak librezale 'advocacy
organization' dela dio eta ezin det sartu.