[Librezale] OpenERP itzulpena

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Abe 28, 08:43:10, CET 2010

or., 2010.eko aberen 24a 12:59(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> Nik uste dut Librezaletik OpenERPen kalitatezko itzulpena egin daitekeela, baina
> horretarako koordinatzaile-zuzentzaile bat behar da eta orain arte
> estilo-liburuan[3] esandakoak eta terminologiari dagokionez finkatzen diren
> erabakiak hertsiki jarraitu behar dira. Eta estilo-liburuan pixka bat aurreratu
> ahal badugu, hobeto.

Bai, estilo-liburuarena zintzilik dago. Asanbladan egindakotik abiatu[1]
eta errealistak izanda martxa ona hartuz gero uste dut urtarrilean
bertan osa dezakegula hau.

Mikel Iturbe geratu zen eskema wikiratzeko; honi hasiera ematerik bai Mikel?

Julen.

[1]
http://librezale.org/wiki/2010-11-13_batzarreko_akta#Estilo-liburua_amaitzea