[Librezale] OpenERP itzulpena

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
As, Abe 28, 11:03:08, CET 2010

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko aberen 28a 08:43):
> or., 2010.eko aberen 24a 12:59(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> Bai, estilo-liburuarena zintzilik dago. Asanbladan egindakotik abiatu[1] eta
> errealistak izanda martxa ona hartuz gero uste dut urtarrilean bertan osa
> dezakegula hau.
>
> Mikel Iturbe geratu zen eskema wikiratzeko; honi hasiera ematerik bai Mikel?

Bai, laster hasteko asmoa daukat. Beste gauza batzuk pilatuta izanda,
atzeratzen joan den kontu bat da. Dena den, ikusi dudanaren arabera,
eskeletoaren zati handi bat egina dago jada.

Ea biharko edo etzirako egina dudan...

mikel