[Librezale] Kaixo Librezaleok!

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ast, Abe 23, 14:10:43, CET 2010

Aupa Urtzi.

Gai hauen gainean, Ander jantzi jantzia dago. Eta, OPEN Bravo edo OpenERPri
buruz badaki zeozer, ezta Ander?

Euskaratze konturen bat ere izan zen, Jaurlaritza tarteko dela... beraz,
zurea da hitza Ander.

Nik neuk, ERP baten kudeaketan, ikasi nahi nuke. Beraz... euskaratzeaz
gainera, openERParty bat egiteko prest.

Lanerako, zein edozein proiektu kudeatzeko. Herri mugimendu, gaztetxe,
elkarte... aproposa izan daitekelako.

Nik neuk, Albisteak 2,0 eta Hamaika Telebistan proposatuko nuke, adibidez.

patxi albisteak 2.0 + (ta gehiago)

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
aberen 23a 13:14):