[Librezale] Chromium-en zenbait hitzetan zalantzak

Manex Agirrezabal manex.agirrezabal a bildua gmail.com
Ast, Abe 16, 10:31:03, CET 2010

Ieup Asier:

Bakarrik gauza bat. Sandbox hitza statusNet-en ere agertzen da. Guk
hautsontzi hitzarekin itzuli genuen, baina bueno, hori kontestuaren arabera
alda adaitekeen zerbait dela iruditzen zait.

Besterik gabe,

MANEX

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko aberen
15a 22:18):