[Librezale] Librezale MARKETING (proposamen xume bat)

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ost, Abe 15, 20:43:32, CET 2010

Bai, gehiago landu beharko, jakina.

Nik gorago erakutsi ditudan bi adibide horiek lehen zirriborrotzat hartu
behar, besterik gabe. Nahi izanez gero txantiloi bezala ere erabil daitezke.
Laukiak handitu/txikitu, koloreak aldatu, argazkiak aldatu... eta beste
emaitza zeharo ezberdin atera daiteke zerotik abiatuta baino azkarrago, nik
uste.

Eta Wikimedia Commons-eko argazkietan arakatzen ez naiz ezta saiatu ere
egin. Jakin badakit zerrenda honetako batzuk hortxe ibiltzen zaretela
astero-astero argazki onenak hautatzen eta bozkatzen... Horrelako kideekin
nik ideia botatzearekin nahikotxo.

Problematxoa izan dut SlideSharerekin. Nik erabilitako letra tipoak eta
zenbaki tipoak bihurtu, aldatu egin ditu aplikazioan kargatzerakoan.

Non eskegi litezke Librezale egutegiak kontuari eutsi nahi izanez gero?
(egutegia bilatzera doana, bide batez webgunea bisitatzea da kontua,
egutegi-amuari ea zenbatek heldu...)

horrelako zerbait egiten hastekotan, guztiz nerd-a (gaur ikasi dut berba)

Horixe da kontua, animatzea! (eta guztiz nerd edo guztiz moņoņo, ateratzen
dena, baina ekin eta aurrera).

Gasteizko Ingurumenakoen eredu hori ikusita listoia oso goian dago baina
librezale.org taldeak hiruzpalau egutegi prestatuz gero marketing merke
egiteko bide bat hortxe.

Orain da garaia. Animatuko?

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko aberen
15a 19:09):

---
Gorka Azk.

http://identi.ca/gorkaazk
http://librezale.org/wiki/Gorkaazk
http://softwarelibreanahidugu.org/
http://bihardaberandu.wordpress.com
http://zutagu.net/pg/groups/45792/irakurlekluba/
http://hizkuntza-eta-literatura.wikispaces.com

*NATURA ZAINDU!
**Beharrezkoa ez bada, EZ inprimatu mesedez.
***