[Librezale] VLC eguneratzen

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Al, Abe 6, 23:10:25, CET 2010

A, ba pasaidazu PO berria, horrela haren gainean egin ahal izango ditut
aldaketak. Amaitzen dudanean bueltatuko dizut, zuk VLCkoei bidaltzeko, ze uste
dut zu zaudela euskarazko bertsioaren koordinatzaile modura:

http://www.videolan.org/developers/i18n/

Asier.