[Librezale] VLC eguneratzen

aritz erkiaga puf86 a bildua hotmail.com
Al, Abe 6, 22:32:45, CET 2010

Aupa Asier,

Komentatuko dizut asuntoa nola dagoen. Ni hasi nintzen VLC euskeratzen baina azken hilabeteak niretzako aldaketa handia izan da. Karrera bukatu ta lana aurkitu det jarraian ta denpora oso gutxi izan dut euskeratzera dedikatzeko. Jarraitzen det irakutzen librezaleko menuak ta badaukat gogoa berriz bueltatzeko zerbait egiten.

VLC-ri dagokionez, horain dela denpora bat anderrek mezu bat bidali zidan komentatzen baten batek (librezaletik kanpora) euskaratu zuela, baina gehiagorik ez det jakin. Po fitxategia ni euskeratzen hasi eta gutxira bertsio berri bat bidali zidaten, nahi izan ezkero pasatu diezakezut. Ez dakit ander enteratuago dagoen asuntoagaz...

Ta bueno, egia esan aplikazio polotxoa da euskeratzeko, asik laguntza apur bat behar badezu ba nik al dudan neurrian esku bat bota dezaket.

Besteri gabe,
Aritz