[Librezale] VLC eguneratzen

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Al, Abe 6, 21:24:15, CET 2010

Aupa, VLC eguneratzea pentsatzen aritu naiz, eta uste dut saiatuko naizela
(beste norbait orain ari ez bada, noski. Aritz?).

Pootleko fitxategia deskargatu dut eta lokalean egin nahi dut eguneraketa.
Mesedez norbaitek zerbait aldatzeko asmoa badu Pootlen, esan diezadala ze gero
nik PO fitxategia igotzen dudanean aldaketak ezabatu egingo direla uste dut.

Uste dut Pootlen dagoena ez dela VLCren azken bertsioaren PO fitxategia, baina
momentuz honekin saiatuko naiz eta amaitzen badut, gero azken bertsioaren POa
eskatu daiteke. Ia Gabonetarako amaitzen dudan.

Asier.