[Librezale] Librezale kontua erabilgarri

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
Iga, Abe 5, 11:54:09, CET 2010

Txopik idatzi du:

> [...]
> Boteari buruzko wikiko orrialdeari dagokionez, orain badakit zer galdu
> zen batzarrean nik gai honi buruz esan nuenetik. Nire proposamena bi
> orrialde egitea zen, batean bankuko kontu zenbakia eta bestean diru
> sarrerak eta irteerak. Lehenengoa blokeatua eta bigarrena wikiko beste
> edozein orrialde bezalakoa.
>
> Metabolik taldean ere wikia erabiltzen genuen diru sarrerak kudeatzeko
> era irekian eta ez genuen inolako arazorik izan. Nik uste Librezalen ere
> ez dugula arazorik izango eta egongo balira errez konpondu ahal izango
> [...]

<http://identi.ca/gorkaazk>Zer iruditzen? Niri oso ondo.

Niri ere egokiago iruditzen zait botearen egoera alde batetik, orrialde
batean eta kontuaren zenbakia ondo babestua beste orrialde batean.

Agian gero Librezale.org hainbat tokitatik kontu korrontearen orrialdera
estekak ezarriko dira baina diru kontuen nondik norakoak ez dira zertan
hainbeste erakutsi behar.

--
Gorka Azk.