[Librezale] Software libreen aldekoen Asanblada deustun

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Ast, Ira 24, 06:56:35, CEST 2009

aupa egunon (iluna oraindik)

Ni biziki interesatua nago, baina ez dut uste ahal izango dudanik.
Larunbat hori Libre izatea lortuko banu, beharbada bixamonaz agertuko
nintzateke.

Gora Maritxu kajoi!!!

Idatziko diot txipiri bere blogean nire ekarpenak eta kopia bat hona
bidaliko dut.

izan libre izan euskaldun!

Ander.

og., 2009.eko iraren 24a 00:46(e)an, Ibon Igartua(e)k idatzi zuen: