[Librezale] Software libreen aldekoen Asanblada deustun

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ast, Ira 24, 00:46:32, CEST 2009

 aupa Gabon,

 Hika Ateneo horren ondoan bizi naiz, beraz ez dut aitzakiarik ... saiatuko
naiz joaten!!

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko iraren 23a 21:42):