[Librezale] Software libreen aldekoen Asanblada deustun

txipi txipi a bildua sindominio.net
Ost, Ira 23, 21:06:25, CEST 2009

Aupa!

On Wed, 23 Sep 2009 17:31:45 +0200 (CEST)
"Txopi" <txopi a bildua sindominio.net> wrote:

> Deialdia irekia da eta txipik euskaraz ere egin nahi du baina ez dauka
> horretarako denborarik. Ez du protagonismorik nahi eta norbaitek
> deialdia euskaraz egingo balu, askoz hobe. Gauzak zenbat eta
> irekiagoak eta zabalduagoak egin, hobeto.

Ea euskaldunak etortzen zareten euskararen aldarrikapena mahaigainean
jartzeko (batik bat Lopezek esandako ostean). Nire euskera ain kutrea
denez, deialdiaren euskarazko bertsioa egiteak lotsa ematen dit, baina
laguntzen badidazue oso gustora jarriko dut euskaraz O:-)

--
Agur,
  txipi