[Librezale] Software libreen aldekoen Asanblada deustun

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Ira 23, 17:31:45, CEST 2009

Ander Elortondo-(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
>  Jaurlaritzako hezkuntzako pliegu famatuaren ondoren sortu den giro
> nahasiaren ondoren, azkenik asanblada dei bat dago....
>
> http://softwarelibre.deusto.es/la-asamblea-de-majaras-del-software-libre/
>
> nik euskara botatzen dut faltan, baina.......

Baina ez, eta...

Eta faltan dagoenez, ba euskaldunok joan beharko dugu, ez?

Deialdia irekia da eta txipik euskaraz ere egin nahi du baina ez dauka
horretarako denborarik. Ez du protagonismorik nahi eta norbaitek deialdia
euskaraz egingo balu, askoz hobe. Gauzak zenbat eta irekiagoak eta
zabalduagoak egin, hobeto.

> inork joateko asmorik?

Nik joan nahi dut baina han dira gauza asko egin nahi ditudanak... Agian
agertuko naiz...