[Librezale] Fwd: IVAP erreportajea software librea

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Ira 14, 07:28:44, CEST 2009

Aupa!

Lehenik komentatzea datorren urte arte off izango naizena. Espero dut
Calendar aldaketa handirik ez izatea, ez baitut izango betarik (ezta
release candidaterik jeje ) ezertarako.

Erantzunei dagokienez ados, parentesi arteko ubuntu Vs linux flame pizte
horri ezik. Ez naiz inongo flame aldekoa, nik horrela jarriko nuke:

Sistema eragile libreei dagokienean, apurka-apurka bada ere jendeak GNU/Linuxi buruz geroz eta gehiago entzuten du, eta ezerren gainetik Ubunturi buruz entzuten dute baina Linux ez da Ubuntu, alderantziz baizik. Ehundaka linux daude behar bakoitzerako egokituak, ubuntu hasi berrientzat da egokia.

izan libre, izan euskaldun!

Ander.

Ibon Igartua(e)k dio: