[Librezale] Fwd: IVAP erreportajea software librea

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Iga, Ira 13, 15:17:21, CEST 2009

 iepa !

 Zuk emandako erantzunekin erabat ados!

 Nik dakidala zerrenda honetan harpideduna den Gorka Azkaratek dagoeneko
modu pertsonaelan bere erantzunak bidali ditu. Beste hauek librezale elkarte
moduan bidaliko?

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko iraren 11a 19:54):