[Librezale] Fwd: IVAP erreportajea software librea

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ira 14, 17:42:37, CEST 2009

al., 2009.eko iraren 14a 07:28(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Lehenik komentatzea datorren urte arte off izango naizena. Espero dut
> Calendar aldaketa handirik ez izatea, ez baitut izango betarik (ezta
> release candidaterik jeje ) ezertarako.

Mozillako lanetan bakarrik uzten nauzue :_(

Tira, akaso "bueltatzen" zarenerako garapenarekin serio hasi dira, batek
daki... xD Kate berriak agertzen badira eta ez badira asko, moldatuko
gara gutxi gorabehera osatzeko.

> Erantzunei dagokienez ados, parentesi arteko ubuntu Vs linux flame pizte
> horri ezik. Ez naiz inongo flame aldekoa, nik horrela jarriko nuke:
>
> Sistema eragile libreei dagokienean, apurka-apurka bada ere jendeak GNU/Linuxi buruz geroz eta gehiago entzuten du, eta ezerren gainetik Ubunturi buruz entzuten dute baina Linux ez da Ubuntu, alderantziz baizik. Ehundaka linux daude behar bakoitzerako egokituak, ubuntu hasi berrientzat da egokia.

Aldatu dut eta bidali diot erantzuna.

Ondo segi!